Tuesday, March 2, 2010

Serabut...

aduii..dh berapa hari dah aku rasa keje aku xjln..mcm mane nak buat keje kalo asyik piki benda lain..asyik mencari jln n peluang yg ade utk settle masalah aku nie..tp nmpk gayanya mcm dh xde jln..jadi duduk diam2 la..piki ape nak jadi plak..mampukah aku betahan..bln nie mungkin blh..bln dpn????..ape kesudahan semua nie..sedih xyah ckpla..hari2 air mata nie mengalir..kenapa senang sgt air mata nie kuar..bile aku nak berenti menangis..aku pun xtau..esk my baby setahun..ape aku nak buat nie..Maafkan ibu ye..maaf kan ibu ye nak ..ibu xmampu..Hanya ALLAH yg tahu ape yg bersarang dlm kepala n hati nie..nak menyesal pun xguna benda dh jadi..

7 comments :

Famila Akmar Faisal said...

sabarlah sha...buat solat hajat n doa byk2..ada hikmah

sya said...

akak kalo org xsaba dh lama org lari kak..

sya said...

tp selama mane nak saba kalo benda yg sama asyik berulang..mcm xde kesedaran n peringatan plak..setiap thn nie la yg jd..sampai bile????org pun xpasti

hmylieen said...

sya baru terbaca blog ni...hmmm apapun u have to be strong & life must goes on ya..

Anonymous said...

thanx kak lin..

emwhysayang said...

rupanya dah lama akak x baca blog kawan2 ni.termasuklah blog sendiri. baru terbaca. x sangka ko ade prob yg mcm berat sangat untuk di luahkan. apepun tabahkan hati tempuh semua ni.ngat sha ko masih ade kawan2 untuk mengadu jgn pendam sorang2 ok. tabah hadapi semua dugaan allah.

sya said...

thanx kak murni..org tau org ade kak lin kak murni blh kongsi..tp berat nak luahkan pd org lain..org rasa biarla tanggung sendiri dulu..insya allah ade hikmah semua nie belaku..org redha dgn ape yg tjadi..