Thursday, October 7, 2010

My Baby dh 1 Thn 7 bln

sekejap je masa berlalu..rasa mcm xpecaya..anakanda ku itu membesar dengan cepat..byk perkara yang dia dh pandai..kadang2 aku jd rindu nak dgr celoteh dia bile bejauhan walaupun sekejap..ada shj yg membuatkan aku tersenyum kadang2 gelak sorg2..pelbagai ragam yg mencuit hati ku..x lengkap rasanya idup nie tanpa hero kecil ku tu..kadang aku ajak baca buku cerita..seronok bile bacakan buku kan dia masa kite baca tu beria dia ckp 'haa' tp kadang2 end up dia yg bacakan buku tu utk aku..hahaha..walaupun xphm pun ape dia cerita haa kan aje..antara dialog yg aku suka tanye dia..

1. ibu : nama sape?
harith : ayish

2. Ibu : abah nama ape?
harith : abah

3. Ibu : ibu nama ape?
Harith : ayish

4. Ibu : sayaaannngg harith...
Harith : ayyyaaannnnggg tok

5. Ibu : Sape anak ibu & abah angkat tgn?
Harith : ayish..(dgn selamba je jwb)

N ibu happy anak ibu dh pandai ckp n sebut byk perkataan, dh pandai bgtau ape dia nak...cuma satu je yg merisaukan ibu..napela anak ibu tu bile jgn asyik nak jatuh je..sian ibu tgk..gambar latest harith nnt ibu letak ye..usb ilangla mane ibu letak xtau la

No comments :