Friday, August 26, 2011

11.06.2011 - Majlis Achik

11.06.2011....tarikh tersebut adalah majlis sebelah aku yang diadakan di dewan merdeka manjung.....9.06.2011 mlm aku bertolak dr putrajaya with angah..tumpang angah coz my hubby xleh cuti..xpela dia ganti2 kot..minggu lps Z minggu my hubby lak xleh cuti..then terlintas di hati...sian my mom..coz kurangla anak lelaki dia...maklumla family aku nie sedara mara jauh..so mmg tunggang langgang tiap kali wat kenduri..sib baik la ade kakak n abg yg mmg baik...dr aku kawin smpai achik diorg ni la yg byk tlg mak kat umah..aku n angah jauh, kakak belaja..nk harap sape kalo x pengantin sendiri buat persiapan with my dad n my youngest sis...tp alhamdulillah semua dh selamat n berjalan lancar..walaupun dh telmbt tp alg tetap nk ucapkan Selamat Pengantin Baru...alg doakan achik n ida berbahagia n selamat menjalani kehidupan sebagai suami isteri n semoga berkekalan sehingga ke akhir hayat.....













admire pelamin ni...sgt cntik for me....

No comments :