Monday, October 31, 2011

Dalam Ingatan....Al-Fatihah..

tanggal 28.11.2011 jam 11.30 mlm Allahyarhamah Puan Zailila Adnan telah menghembuskan nafasnya..kelu lidah bile dgr arwah dh xde...

aku teringat ketika aku mula2 keje kat sini...setiap kali ade peluang utk berbual arwah selalu pesan keje elok2..kite kerja nak cari rezeki yang halal...kite sebagai org baru jangan malu untuk bertanya kalo kite xtau dan yang penting kena sentiasa posotif dengan keje dan persekitaran...jangan takut utk bersuara n meluahkan pendapat kite kalo kite rasakan ianya dapat membantu keje kite...Mama zai pesanan mu akan aku sematkan di dalam hati sebagai panduan...

setiap kali aku ade masalah yg berkaitan keje dan memerlukan pendapat arwahlah org yg aku cari....maklumla dia lagi byk mkn garam..lgpun kat office ni arwah ibarat mak kite kan ofice...pendapat2 dia mmg selalunya aku akan dgr...

kehilangan arwah amat dirasai pada aku la....td tgk diorg kemas2 brg2 arwah pilu rasa...mmg sedih gile...menitik air mata...tetiba rindu pada arwah...hanya kalungan doa yang dpt dikirim buat peneman mu disana...

"Ya Allah Ya Tuhanku ampunkan segala dosa dan kesalahan mama zai...tempatkanlah mama zai dikalangan org2 yg solehah dan beriman dan Dijauhkan dari nerakamu Ya Allah..."

Wajah mu akan sentiasa diingati.....
Suara mu akan di rindui.....
kehilangan mu di tangisi...
kenangan bersamamu akan kekal abadi....
jauh dilubuk hati....

Damailah di sana...
jauh dari segala kesakitan dan sengsara...
Pergilah mengadap Penciptamu disana....
Di alam yg kekal abadi selamanya....
Kerana hanya Allah yang Maha Esa...
yang dapat memahami segalanya...

Al-Fatihah buat mama Zai...Sayang mama zai.......

No comments :