Monday, October 17, 2011

Semalam...

semalam...alhamdulillah dpt jgk ibu tgk anak ibu kat sana...kebetulan achik lalu nak amik mak kat sana...so mintak tlg achik singgah nak ikut g tgk syahmi...balik hari je...

sampai sane tgk syahmi nmpk aktif tp muka nmpk pale n skin dia kekuningan...pas2 tgk jarum kat kaki n yang confius disitu ialah why xltk ape ke name xtaula..ala yang mcm kertas keras kat situ supaya tgn budak xgerak n xbengkak..pas2 jarum tu xde mcm yg biasa kite tgk kalo budak2 admit kan bebungkus je tgn yg ade jarum tu ngan bandage (betul ke ejaan)..xpela mungkin cara diorg mmg gitu kot..tp pelik...

tgk tgn syahmi dua2 belah bengkak..sian dia...mesti sakit...masuk semalam dh 4 hari syahmi kat wad...tp korang bleh blah x result blood test dari ari rabu xkuar lg..tp ari2 amik darah budak tu..pas2 leh lak aku dgr ni dari mulut ke mulut kebenaran tidak diketahui...darah tu ilang...dhla lab sabtu ahad tutup...korang xmrh ke..aku yg dgr rasa cam nak angin je...dh la dgr mcm2 nie...menyirap darah...

dh la budak tu kurang darah merah..korang bg ilang lak darah yg amik tu..xkesian ke kat budak tu korang dok amik darah...meh sini aku plak cucuk korang 3-4 kali..assume aku nie cam org baru nak belaja amik darah...korang marah x...sakit tu...mentang2 la budak tu xreti ckp...korg wat gitu lak....hehhh...angin satu badan semlm..dh la guard pun sengalll..ape ingat aku nak bwk lari budak ke...dok mengekor ape org buat...sengallll...

n td dlm kul 2 ptg..aku tepon blood test xkuar...what the hxxx...nk peram berapa hari...dr ari rabu blh imagine x...heee...geramnya...

No comments :