Thursday, October 20, 2011

Putih...

alhamdulillah semua dah selesai....lega n happy sesgt...tq pada abg mizi n family coz byk tlg settlekan prob. kitorg...puas ati sgt n byknye gift..kalo org kata ala biasa la tu..tp pd aku mmg byk sgt..yg penting cantik sgt...mcm my hubby ckp..cantiknye bu...kalo org kata ala biasala...tp pd mata kami cntik sgt...time kasih byk2..i like...i like......(pss...byknye sgt kan..)

ucapan wat family baru kami...welcome putih...sgt suci, murni n virgin....hahahaha.....mcm kata en hubby...cntiknya yang...i like..i like...i like...kekek...aku bdoa semoga si putih nie akan kekal sampai bile2...aminn...

aku berdoa semoga xde pengalaman cam aritu lg....gerun...bile ingat besyukur sgt teselamat dari musibah...berapa kali mengucap xtaula nak ckp time tu.....sampai skrg kalo diingat balik mmg xtau nak ckp ape....

selamat tinggal pada si kelabu..walaupun sedih melepaskan kelabu pada yg lain..byk jasa dia..dari aku belum kawin sampai dh kawin untill now...byk kenangan ngan kelabu tu..pahit manis....dari tunang org, bini orgn jadi mak org skrg....

dari aku kawin sampai achik kawin...byk tu..kelabu tu dah menjelajah dari perlis ke johor ke pahang tp xsempat ke terengganu n kelantan...mmg best...sbb dia blh bedesup g...mmg power si kelabu niee...blum kire angin yg masuk dingin bagai di dalam iglu...pergghhh...pendek kata mmg terbaikla si kelabu nie..

tp mungkin jodoh kite sampai sini je...tq so much kelabu...lov u...semoga penjaga yg akan dtg akan jaga dgn lebih baik dari aku skrg...

No comments :